قلب تپنده ما همایونقلب تپنده ما همایون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
پیوند پر مهرمون پیوند پر مهرمون ، تا این لحظه: 15 سال و 19 روز سن داره

همایون عیدی بزرگ پروردگار

حالم با همسرم و پسرم همیشه خوبه خدایا به خودت میسپرممون

امروز تولدمه....اما متفاوت

1393/11/7 17:13
نویسنده : مامان رؤیا
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل 

امروز اگه شیطنتات بذاره من چند خطی بنویسم! 

خدای مهربانم تورو شکر میگم که سالی به عمرم افزودی و لذت در آغوش گرفتن معجزه م رو به من عطا کردی و لذت دیدن رشد و بالیدنش رو. 

خدای مهربونم ازت میخوام منو تو مسیر سخت پرورش پسرم تنها نداری و دستمو بگیری تا مادر نمونه ای باشم و بتونم تموم ظرفیتای مثبت وجودی خودم و پسرم رو استفاده کنم. 

خدای من سایه مرد مهربون زندگیم وحید نازنینم رو از سر ما کم نکن. 

اما تو پسرم! 

بیش از پیش خدا رو شاکرم که زندگیمون با وجود پسر نازنینی چون تو شیرین شده.

احساس غرور و افتخار بزرگی دارم که از توصیفش عاجزم. 

پسرم امسال در آغوشم و در کنارم مشغول بازیه.  معجزه ازین زیباتر؟ 

پسرم شاد باشی و تندرست و عاقبت بخیر 

دوستت دارم....مادرت 

پانوشت: اصل نامه لای قرآنه... 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)