قلب تپنده ما همایونقلب تپنده ما همایون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
پیوند پر مهرمون پیوند پر مهرمون ، تا این لحظه: 15 سال و 20 روز سن داره

همایون عیدی بزرگ پروردگار

حالم با همسرم و پسرم همیشه خوبه خدایا به خودت میسپرممون

امروز تولدمه

1392/11/7 8:35
نویسنده : مامان رؤیا
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم 

امسال اولین سالیه که من تولدمو علاوه بر در کنار وحید بودن با تو موجود دوست داشتنی که در درونم لانه کرده ای و تکون میخوری جشن میگیرم. اول از همه از خدای خودم تشکر میکنم که منو لایق مادر شدن دونست و بعد از مادرم! امسال برای اولین بار تولدم تحت تأثیر فکر کردن به مادرم قرار گرفته.  بخاطر همین صبح زنگ زدم و 32 سال پیش رو بهش یادآوری کردم. 

اما تو پسرم! 

امیدوارم دیدگاه قشنگ منو نسبت به خودت بعد از تولدت و در مسیر بالیدنت حفظ کنی. بزرگترین آرزوی من برای تو همایون قشنگم سلامت روح و جسم و در نهایت مفید بودن و عاقبت بخیریه.  

آرزوها زیاده ولی آنچه که مسلمه اینه که از خدا میخوام هیچ‌وقت ما رو تنها نداره و مثل همیشه پشتیبان ما باشه. 

از خدا میخوام سایه پدر مهربونت وحید رو هیچ وقت از سر ما کم نکنه. 

عزیز دلم پدرت هم مثل من با شوق فراوان منتظر دیدارته. 

امیدوارم که زندگیمان نمونه یه زندگی نرمال و رو به پیشرفت و خدای مهربان پشت و پناهمون در تموم مراحل زندگی باشه. 

پسرم حرف زیاده و شاه بیت غزلهای من اون وقتی سروده میشه که ببینمت و عاشقونه بغلت کنم و باقی حرفامو باهات بزنم. 

پانوشت: اصل نامه لای قرآنه... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)