قلب تپنده ما همایونقلب تپنده ما همایون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
پیوند پر مهرمون پیوند پر مهرمون ، تا این لحظه: 15 سال و 26 روز سن داره

همایون عیدی بزرگ پروردگار

حالم با همسرم و پسرم همیشه خوبه خدایا به خودت میسپرممون

آخرین ویزیتها

1392/12/18 18:52
نویسنده : مامان رؤیا
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو قند عسل مامان

حالت خوبه پسرم؟ نمیدونی من وبابات چقدر مشتاقیم که ببینیمت. باباییت دیشب میگفت که دیگه طاقتش طاق شده. منم که دیروز نوبت دکتر تغذیه داشتم و دکتر میگفت هنه چی خوبه و یه ماه بعد زایمان باید برم پیشش.

دکتر خودمم که امروز ویزیتم کرد گفت شاه پسر دیگه کامل رسیده و آماده س. واسه سزارین نامه اول فروردین بهم داده بود. امروز بهش گفتم خانوم دکتر نکنه پسریه من زودتر بیاد؟. گفت هرچی خدا بخواد همون میشه. ولی توصیه کرد استراحت کنم تا زایمان زودتر از موعد قرار اتفاق نیفته.

ضمنا ازش پرسیدم میشه که به موهام یه صفایی بدم و رنگشون کنم که گفت موهای خوشگلتو چرا میخوای رنگ کنی. تو دلم گفتم پسریه من وقتی دنیا میاد چشمش به یک عدد مامان خوشتیپ باید بیفته. 

چهارشنبه هم نوبت آخر فوق تخصص غدد دارم بخاطر قندم که صدهزار مرتبه شکر کنترلش کردم.

پسرم امیدوارم تا اول فروردین مشکلی پیش نیاد و تو صحیح و سالم بیای بغل مامانی مشتاقت که این 12 روز براش مث 12 ماه خواهد گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)